Nebožiec

Do môjho vybavenia pribudol nový člen. Nebožiec je výborný woodcraftový nástroj, užitočný napríklad pri výrobe stoličky (ľudovo zvanej hokerlík), či iných predmetov. Asi najčastejšie ho budem používať na odber miazgy z väčších stromov. Je ľahko prenosný, stačí na špičku naskrutkovať drevenú zátku, a aj rukoväť sa dá zhotoviť veľmi jednoducho a rýchlo.

Výroba rukoväte z liesky

This entry was posted in Bushcraft, Nástroje. Bookmark the permalink.

5 Responses to Nebožiec

  1. CzechJoker píše:

    Ahoj, přesně takový nebozez sháním a nedaří se mi to.

  2. wolfwoodsman píše:

    Ahoj, aj mňa by zaujímalo kde si to zohnal lebo jediná možnosť čo som našiel bolo dať si to zhotoviť. :)

  3. lawsky píše:

    Zdravim te lesni muzi , take me moc zajima ten vrtak hledam ho uz delsi dobu … podel se a porad nam kde by se dal ziskat. Moc diky za radu

    • SKW píše:

      Ahoj lawsky, tento nebožiec som zohnal cez americké fórum kde som natrafil na človeka ktorý ho predával na ebayi. Už je tomu nejaký ten rôčik. Čo ti poradiť?… snáď aspoň to, že je to typ so škótskym okom, čiže hľadaj “Scotch eyed auger”.

      Veľa zdaru
      skw

      • lawsky píše:

        Cekal jsem v tom Nejakou zradu :) videl jsem ho poprve v dokumentu Dick Proennekea a pak upadl v zapomeni az zde si mi ho pripomnel ,,a opet diky za radu :)

Pridaj komentár

