Prechádzka k Smolnej

V nedeľu som sa bol prejsť k potoku Smolná. Nemal som v pláne nič neobvyklé, len tradične sa trochu vyvetrať, stopovať, pozorovať prípadné prvé zmeny v lese, keďže sa blíži jar.

Smolná má pred ústím do priehrady viac vetiev a v obodobí dažďov sa dokáže poriadne rozbúriť, no teraz je v nej pomerne málo vody. Ešte kde-tu vidieť aj sneh.

V okolí potoka rastie množstvo liesky, potom hlavne jaseň, javor, osika a sem tam breza.

Pri vode sa často zdržuje vysoká a čierna zver. Typickými známkami aktivity sú takéto chodníčky.

Stopa vysokej.

Na čistinke sa pásli dve srny. Uvidel som ich už z diaľky a veľmi pomaly som sa približoval, dávajúc pozor aj na ten najmenší konárik. Vietor som mal dobrý. Trvalo mi asi 15 minút kým som sa k nim dostal najbližšie ako to šlo. Vo chvíli keď ma zbadali, som zastal a niekoľko sekúnd sme na seba hľadeli.

Potom sa vychytili preč, ostal mi pohľad len na unikajúce zrkadlá.

This entry was posted in Bushcraft, Denník. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

