Púzdro pre nôž Highlander

Po dlhšej dobe som si opäť ďobol do kože, vyrobil nový kabát pre bushcraftový nôž značky Highlander. Je z hovädzej hladenice o hrúbky 2.5mm, farbené na mahagonovú hnedú, ručne šité bielou voskovanou niťou. Púzdro má predlžovacie pútko na opasok s niklovým hardware (druky, D-krúžok).

This entry was posted in Leatherwork. Bookmark the permalink.

6 Responses to Púzdro pre nôž Highlander

  1. Matúš píše:

    Si veľmi zručný, všetek obdiv !

  2. lzk2d2 píše:

    Velmi pekna praca. Neviem, ci sa mi to iba zda, ale pouzivas nejaky extra material na miesto, kde ide ostrie noza, tam kde je to zosite? Vidim, ze na jednej fotke, kde je hrana puzdra je taky tenucky pasik, mozes sa podelit o informaciu, ako to robis ty? Niekde som pozeral, ze to ludia pouzivaju, aby sa nedotrhalo sitie. Dakujem za info.

    • SKW píše:

      Ahoj! Vďaka! Dobre sa ti zdá, je tam tretí kus kože, pásik a je to ako píšeš proti prerezaniu šitia. Ja tam dávam normálne rovnako hrubý kus kože ako je aj samotné púzdro, to čo sa ti zdá ako tenučký pásik, je len vrchná (hladená) vrstva tej kože. Inak videl som niektorých nožiarov dávať namiesto kože napr drevený pásik. Ja si myslím, že kožený o rovnakej hrúbky ako je materiál púzdra úplne postačuje. Dúfam, že som ti to trochu ozrejmil.

      S pozdravom
      skw

      • lzk2d2 píše:

        Velmi pekne dakujem za odpoved! Mozes prosim este prezradit, ako lestis hranu puzdra, robis to az po nafarbeni? Vopred dakujem za odpoved.

  3. Za sebe dávám také pochvalu, hlavně za smysl pro detail. Pravidelnost stehů i z druhé strany pouzdra, precizní hrana. Je to super. Sám jsem pouzdro také vyrobil, ale osobně se těším na další, abych se tomuto vyrovnal:-)

Pridaj komentár