Vešiak na slúchadlá

Ďalší netradičný kúsok z mojej dielne – drevený vešiak na slúchadlá. Je z veľmi starého jaseňa, ktorého jadrové drevo po vyleštení očarí krásnou textúrou. Stĺpiky som schválne urobil z kontrastného prechodu jadra do bele. Celá konštrukcia je bez kovových súčiastok, spoje sú guľové čapy poistené lepidlom. Finiš v podobe niekoľkých vrstiev akrylátového laku.

Vek jaseňa z ktorým som pracoval odhadujem na cca 100 rokov. Má krásnu bronzovú farbu a textúru na tangenciálnom reze.

This entry was posted in Sústruženie dreva, Tokárstvo. Bookmark the permalink.

5 reakcií na Vešiak na slúchadlá

  1. František píše:

    Výrobok – samozrejme skvelý ( jiste s minimem strojov). Ale zaujal ma aj poríadok na pracovisku –
    veru majster.
    +F+

    • SKW píše:

      Ahoj, vďaka za komentár! S minimom strojov to ani nie, rád využijem moderné vybavenie, aj keď k starým ručným nástrojom mám veľmi blízko :), najmä furganč a nebožiece sú mojou srdcovkou ;). Inak nevidím dôvod prečo by som sa mal zdráhať používať moderné vybavenie ak je k dispozícii, hodne to človeku spríjemní prácu a ušetrí čas. Sústružím však na tradičnom, nohou poháňanom sústruhu o ktorom som písal.
      Čo sa týka toho poriadku tak myslím, že mám skôr neporiadok, stále sa mi veci nakopia a riešim to až keď už nie je sa kde hýbať :D Musím s tým dačo robiť!

      S pozdravom,
      Maťo

  2. Michal Tarbaj píše:

    Ahoj Matko si sikovny mlady clovek,vzdy sa tesim ked na tvojej stranke nieco pribudne a som velmi rad ze sa pozname.Miso SNV

Pridaj komentár

