Sústruženie drobných projektov + 4 bukové misky

Na sústruhu sa dá vyrobiť všeličo, dokonca aj snehuliaci. A nie hociakí, rovno mafiáni ;). Okrem toho som skúsil vyrobiť šachovú figúrku, konkrétne bieleho pešiaka z bukového dreva. No a aby som nevyšiel z cviku tak som vytočil aj zopár bukových misiek.

Sústruženie pešiaka sa môže na prvý pohľad zdať ako jednoduchá záležitosť no opak je pravdou. Je tu treba dodržať určité proporcie a stačí jedna chybička s dlátom a celá práca je v čudu. A to je len jedna figúrka ;) Pri sústružení som používal najviac tenké detailovacie dláto. Pešiaka som nakoniec naolejoval a navoskoval. Možno sa raz odhodlám urobiť aj celý set, bol by to ozaj pekný projekt.

A na záver niekoľko bukových misiek.

This entry was posted in Sústruženie dreva, Tokárstvo, Sústruženie misiek. Bookmark the permalink.

4 reakcie na Sústruženie drobných projektov + 4 bukové misky

  1. Willy píše:

    Ahoj Maťo!
    Číst takové množství zajímavých textů na sklonku roku je pro mnoho z nás velmi inspirující.
    Díky tobě se mi už pomalu rýsuje program pro nastupující rok 2015.
    Do budoucna ti přeji pevnou ruku, ostré nářadí, toulavé boty, modrou oblohu nad hlavou a u tvých ohňů mnoho dobrých přátel!

  2. Hadus píše:

    Nemám slov.:) Nech sa ti darí vo všetkom čo si praješ tak ako v tom čo robíš z láskou.Šťastný nový rok ti prajem.A dúfam že sa naše cesty skrížia.Mám na teba kopec otázok.

  3. ondrik píše:

    zdravím aj ja sa ridavam k prianiam k novemu roku a s uzasom sledujem kazde tvoje vyrobky a vsetko okolo toho , milujem prirodu ,vracias ma do detstva ked sme ako maly chlapci behali po lesoch ak sme mali chvilu casu,,,,skoda ze dnes uz je toho casu strasne malo

Pridaj komentár

