Brezová Kuksa

Túto kuksu som vyrobil pre dobrého kamaráta. Je malá a praktická, ideálna veľkosť na zavesenie na opasok, neťaží. Ja osobne preferujem práve tento štýl kuksy, používam ju hlavne na načieranie čistej vody zo studničiek a bystrín počas mojich potuliek po lesoch. Na vrchu kuksy som vruborezom vytvoril decentnú ozdobu a na čelo rúčky putovala iniciálka. Naolejovanie kuksy som nechal na budúceho majiteľa.

This entry was posted in Vyrezávanie lyžíc. Bookmark the permalink.

5 reakcií na Brezová Kuksa

  1. prestosvamberg@seznam.cz píše:

    Maťo zdravím .

    Můžeš privátně prozradit , zda při výrobě kuksy používáš šablony – vnější / vnitřní ??

    František

  2. SKW píše:

    Ahoj, ja žiadne šablóny nepoužívam :) všetko je to vyrezané “od oka”. Jediný údaj ktorý meriam je požadovaný priemer kuksy, na začiatku si na plochu dreva narysujem kružnicu. Ostatné krivky kreslím od oka ručne.

    Všetko dobré
    Maťo

  3. Puštík píše:

    Ahoj, kuksa je to opravdu moc pěkná. Líbí se mi i ta decentní ozdůbka na ručce. Taky bych se chtěl někdy naučit vyřezávat tyhle pěkné vrubořezy…

    Měj se fajn
    Libor

  4. Ondrej Kalinay píše:

    Ahoj, dalo by sa k podobnej kukse dostať? ďakujem, Ondrej

    • SKW píše:

      Ahoj Ondrej, momentálne nemám žiadnu kuksu voľnú. No keď vystrúham ďalšiu tak si budeš môcť objednať. Vďaka za záujem!

      S pozdravom
      Matej

Pridaj komentár

