Ocieľky (2.XI.2014)

Nedávno som ukul 4 tradičné ocieľky. Sú z uhlíkovej ocele, konkrétne zo starého pilníka. Tri väčšie ocieľky majú tvar C a dajú sa pohodlne nasadiť na prsty. Štvrtá ocieľka je malá, šikovná, dá sa zavesiť šnúrkou na krk ako prívesok. Ocieľky iskria vynikajúco, samozrejme za predpokladu, že máte pazúrik(alebo iný tvrdý kameň) s poriadne ostrou hranou. Všetky už majú svojho majiteľa, v prípade záujmu o ďalšie mi napíšte.

Mini ocieľka, môj obľúbený štýl s viac prihnutými koncami. Drží sa pohodlne, je ľahučká a spratná. Takúto ocieľku rád nosím na krku ako užitočný prívesok.

This entry was posted in Z Dielne. Bookmark the permalink.

7 reakcií na Ocieľky (2.XI.2014)

  1. Pavol Tatár píše:

    Ahoj, mal by som o jednu záujem…

  2. Peter Kleinert píše:

    Ahoj Matej. Aj ja mam zaujem o ocielku.
    Peter

  3. j.s píše:

    mal by som zaujem o jeden kusok…

  4. pavol píše:

    Dnes prišla nádherná iskrivá ocieľka aj s darčekom…Ďakujem Maťo a prajem krásne sviatky.

Pridaj komentár

