Víkend v Myslinách (8-10.VIII.2014)

Minulý víkend som strávil na ujovej chate. Dušanovi prišla návšteva zo Španielska – sestra s rodinou a priateľmi. V piatok po príchode som sa venoval čisteniu studničky, ktorá začínala byť trochu zanedbaná. V sobotu sme vyrazili na huby, bolo krásne slnečné počasie, vlahy je dostatok a hríby rastú. Pre Španielov je to, že sa môžu prejsť lesom a hľadať huby hotový sviatok :). Z hubačky sme sa vrátili okolo tretej popoludní s tromi plnými košmi a zvyšok dňa sme venovali oddychu a hostine. Ja som vyrezával lyžice pre Lorenza a jeho syna, aby mali z Myslín nejakú peknú pamiatku a tiež som demonštroval zakladanie ohňa ocieľkou a lukom, čo sa veľmi páčilo najmä chlapcom. Večer som si líhal celkom slušne unavený. Spal som na verande v spacáku, pod seba som hodil matrac a o pohodlný nocľah na čerstvom vzduchu bolo postarané. V nedeľu sme už len upratali chatu po sebe, hostia mali nabitý program a tak sme predpoludním opustili Mysliny. Tu je zopár záberov čo som počas víkendu stihol pofotiť:

Hríby zo smrečín na Bykove:

A niečo z bučiny/dubiny:

Lievik trúbkovitý (Craterellus cornucopioides).

V košíku vidieť aj hríby siné (Boletus luridus), ktoré našiel Dušan.

Vystrúhal som dve lyžice pre Lorenza a jeho syna. Veľká je z brezy krásnej textúry a druhá, menšia je z jelše, nakoľko moje pripravené brezové drevo mi niekto spálil pri varení guľáša :).

Nakoniec spoločná z vrcholu Bykova. Bol to fajn víkend v spoločnosti fajn ľudí. Dúfam, že sa opäť o rok znovu stretneme :).

This entry was posted in Huby, Vyrezávanie lyžíc. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

