Púzdro pre Moru Classic no.2

Pridávam fotky ďalšieho púzdra mojej výroby, tentokrát pre obľúbenú Moru Classic #2.
Materiál – hovädzia hladenica 2,8-3mm, farba – mahagónová hnedá, kontrastné šitie bielou nylonovou niťou. Púzdro má integrované pútko, všitý poniklovaný D-krúžok pre pripojenie dvojdrukového závesu. Povrch púzdra je ošetrený voskovým prípravkom na kožu. Púzdro už má svojho majiteľa, verím, že mu bude dlho a dobre slúžiť!

Oblý tvar zakončenia pútka umožňuje pekne sklopiť D-krúžok dole v prípade, že chcete púzdro nosiť klasickým spôsobom na opasku bez závesu.

Dekoratívnejší záves.

This entry was posted in Leatherwork. Bookmark the permalink.

8 reakcií na Púzdro pre Moru Classic no.2

  1. atti.hombre píše:

    Perfektné šitie,čistá línia…prestávam ti do toho fušovať! …ale toho čerta na značkovanie si kúpim! :-D

  2. allround píše:

    Zdar, kde sa dá zohnať taká koža? Ja som bol pri čaluníkovi v RS a mal iba tenkú kožu ako na sedacie súpravy do obývačky. Síce som ju zobral, ale som sklamaný, lebo je to tenká hladenica nevhodná na výrobu púzdra na moju Hultafors fril :(

      • allround píše:

        No díky, predávajú iba metrové kusy za cenu, čo stála moja sekera Hultafors. Nevadí, zaobídem sa aj bez púzdra :P

      • allround píše:

        Kúpim ešte jednu sekrku :D Je to doslova investícia a nie výdavok, keďže to urobí a uľahčí kopu práce a je to fakticky na celý život ;) Takže tentoraz si spravím radosť s krásnou malou Hultafors fril klasic síce takmer o 100 % drahšia ale s celokoženým krásnym púzdrom, a takmer o 50 % ľahšia :)

  3. bobek píše:

    Hmmmm… Tak jsem polkl slinu na konci jazyka, Tvá zručnost hraničí s přesností švícarských hodin. Mooooc pěkné.

    • SKW píše:

      Vďaka, som rád, že sa Ti púzdro páči. Postupne budujem výbavu, s ktorou sa mi rozšíria možnosti výroby, tak snáď nabudúce urobím už aj niečo zdobené :)

      s pozdravom
      skw

  4. Sullysun píše:

    Krásna práce i nůž, jsem zastánce “klasiky” a toto je krásna kombinace, Mora je skvělý nůž, hodně muziky za málo peněz , můj oblíbený nůž je
    http://noze.heureka.cz/moraknives-scout-classic-40/#c3906

Pridaj komentár

