Drevené lyžice

Pridám ďalšie rezbárske výrobky, tentokrát sú to tri lyžice. Vystrúhal som ich už pred pár týždňami a dokončil uplynulý víkend v Myslinách, kde sa okrem iného konal aj veľký zraz rodákov. Lyžice sú z brezového dreva s peknou spaltovanou vzorkou, pridal som aj nejakú tú dekoráciu na rúčky.

Jednoduché dekorácie som vytvoril kombináciou techniky chip-carving s technikou vpichovania špičky noža kolmo do povrchu dreva.

This entry was posted in Vyrezávanie lyžíc. Bookmark the permalink.

6 reakcií na Drevené lyžice

  1. Willy píše:

    Hmmmm …, tak tohle zdobení je opravdu moc pěkná záležitost, budu to muset taky zkusit.

  2. Rolf píše:

    Naozaj pekné lyžice súladných tvarov… Doplnené primeraným, zaujímavým, jemným “gravírovaním” pôsobia naozaj “harmonicky”…:-)

  3. atti.hombre píše:

    To zdobenie nemá chybu…

  4. morgarath píše:

    Vypadá to opravdu nádherně. Jen škoda že já mám obě ruce levé :-D

  5. Milan píše:

    Ahoj!
    Našiel som parádny kus buku vhodný na palicu. Mám z neho dať kôru dole a tak ho nechať schnut? Ďakujem

    • SKW píše:

      Ahoj! Nechaj ho vyschnúť s kôrou. Keď zlúpeš kôru dole tak urýchliš sušenie a vznikne riziko prasklín a palica môže tiež zmeniť tvar. S kôrou bude vysychať pomaly, akurát treba mať odrezaný väčší kus než bude hotová palica, konce popraskajú na pár cm, to sa potom odreže preč. Niekto konce zatiera lepom, latexom atď…. ja to nerobím, len si vždy nechám rezervu, ktorú potom odrežem.

      S pozdravom
      skw

Pridaj komentár

