Servírovacia lyžica z jelše

Cez víkend som na chate vyrezal viacero výrobkov. Medzi nimi bola táto servírovacia lyžica z jelše. Jelšové drevo sa dobre strúha i v suchom stave a tak rád vynechám fázu sušenia a vyrezávam priamo zo suchého. Chvíľu mi trvalo kým som v hromade jelšových polien vybral ideálny kus s rovnými vláknami a minimom hŕč. Rúčkou a špičkou lyžice prechádza veľmi pekné červenohnedé drevo, pri vyrezávaní som sa snažil aby ho ostalo vo výrobku čo najviac. Povrch je dokončený nožovým finišom a výrobok ošetrený olivovým olejom.

This entry was posted in Vyrezávanie lyžíc. Bookmark the permalink.

2 reakcie na Servírovacia lyžica z jelše

  1. Doktůrek píše:

    pěkné, jako vždy :-)

  2. Rolf píše:

    Pekná lyžica, s pekným sfarbením…:-) Priznám sa, že mňa prepadáva pohnútka začať vyrezávať z jelšového dreva čoraz častejšie, nakoľko doma mám iba samé suché ovocné drevo, z ktorého sa vyrezáva nie práve najľahšie…Rovnako by som strúhal z tohto dreva predovšetkým nejaké “kuchynské potreby”…:-)

Pridaj komentár

