Noc pod starými agátmi (20-21.07.2013)

V tomto krátkom príspevku prinášam zopár fotiek z mojej nedávnej nocovačky neďaleko bydliska. Prespávali sme spolu s bratom zo soboty na nedeľu v agátovo dubovom lese na Podháji. Večer sa pripojilo pár kamarátov z mesta, ktorí však nenocovali, len prišli opiecť kus slaniny a posedieť pri ohni. Plánoval som otestovať deku, ktorú som dostal darom.

Vyrážali sme podvečer na vopred vyhliadnuté miesto, ktoré sme pripravili s bratom počas poslednej precházky.

Vzal som vyvetrať nórsky batoh. Ešte stále som na ňom neprerobil tie jedovaté kožené popruhy, nedarí sa mi zohnať vhodný filcový materiál na podšitie. Zatiaľ to riešim podkladaním dvoch obdĺžnikov vystrihnutých z penovej karimatky. Tento dočasný spôsob funguje prekvapivo dobre.

Spal som pod vlnenou dekou, ktorú mi daroval kamarát Ďula. Je to vlnená deka vyrobená na Slovensku (Pradiareň vlny JK), pomer vlny a polyesteru je 88:12, je omnoho hrubšia než deky, ktoré som mal predtým. Nocoval som len na penovej karimatke, zakuklený v deke a keďže počasie bolo priaznivé, len som sa zakryl celtou proti chladnému vánku. Vyspal som sa veľmi dobre, deku hodnotím pozitívne, vyzerá to na jasnú voľbu na leto.

Večerná pohoda v kruhu kamarátov.

Ráno sme poleňošili do desiatej, dôkladne sme uhasili oheň a upratali po sebe. Približne na obed sme sa vrátili domov.

Môj obľúbený prameň na Podháji. Len škoda, že nie je stály, počas dlhodobých horúčav vysychá.

This entry was posted in Zrazy a akcie. Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Noc pod starými agátmi (20-21.07.2013)

  1. duffnyus píše:

    Chlapci zavidim vam. keby som to nemal tak daleko tak idem na vikend niekam tam za vami a uzijem si tu krasu tiez.

Pridaj komentár

