Púzdra z brezovej kôry

Moje posledné púzdro z brezovej kôry, ku ktorému som urobil aj stručný návod, sa mi tak zapáčilo, že som sa rozhodol urobiť si ďalšie k druhej uhlíkovke. Pokúsil som sa aj o pár vylepšení, púzdro je hlbšie a pútko na opasok je zdvojené, čo mu značne pridáva na odolnosti. Vnútri púzdra je samozrejme pošva z dreva. Pri niektorých starších nožoch od značky Mora of Sweden je veľmi nekvalitné púzdro a toto je geniálny prírodný spôsob ako ho nahradiť.

This entry was posted in Bushcraft, Nástroje, Z Dielne. Bookmark the permalink.

2 Responses to Púzdra z brezovej kôry

  1. hurka píše:

    kde zoženieš také dlhé a rovné pásy kôri, mne sa vždy roztrhne

Pridaj komentár

