Zálesácka naberačka

Určite je každému jasné, že v prípade potreby môže načrieť vodu do dlaní a napiť sa zo studničky aj bez nejakého pohára. Ale práve v tom je bushcraft krásny, že si viete skrášliť a zpríjemniť akúkoľvek aktivitu v prírode s použitím materiálov, ktoré poskytuje les. Túto naberačku na vodu som v priebehu niekoľkých minút zhotovil z brezovej kôry, zelenej jelšovej paličky a tenkého prúžka vŕbovej kôry.

Pomocou pásika z vŕbovej kôry som uviazal pár centimetrov od okraja paličky lodný uzol. Toto zamedzí rozštiepeniu paličky vyššie než potrebujem.

Z brezovej kôry som nožom približne vyrezal kruh. Polovicu tohto kruhu som zložil a dostal som v podstate kužeľ bez dna.

Celé som to nastokol do rozštiepeného konca paličky, ktorá slúži ako rúčka.

Pochvaľoval si ju najmä brat, ktorý sa chodieva napiť na studničku niekoľko krát denne.

This entry was posted in Bushcraft, Z Dielne. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

