Birch bark craft

Posledné dni ma dosť chytila výroba nádobiek z brezovej kôry. Použil som takmer všetku nazbieranú kôru z Myslín, ostali mi už len dva nevhodné pláty, asi ich využijem na zakúrenie do krbu. Takže aby som to zhrnul, zhotovil som dva veľké boxy, ktoré majú vnútri vložku z opačne obrátenej kôry, dve menšie škatuľky, pri ktorých som na uško vrchnákov použil prírodný lipový povrázok a tri matchboxy – tubičky na zápalky. Zo zdanlivo nepoužiteľných úzkych odrezkov som uplietol košíček a tak nič nevyšlo nazmar. Týmto vzdávam hold breze, pretože je to skutočne pozoruhodný strom.

This entry was posted in Bushcraft, Z Dielne. Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Birch bark craft

  1. Ferd píše:

    Krásná práce.Zajímalo by mne jak jsou do sebe zapletené ty březové “prsty”-jak je dělané to spojení okrajů u velkých nádob.

Pridaj komentár

