Vareška z jablone

Dnes som plánoval vybehnúť na chvíľu von do prírody, no dosť silný vietor ma nakoniec presvedčil, aby som ostal doma a niečo tvoril. Keďže teraz mám celkom slušnú zásobu krásneho jabloňového dreva, rozhodol som sa vyrezať nejakú varešku a potešiť moju mamku, ktorá tento typ varešiek veľmi obľubuje. Normálne ich vyrezávam hlavne z tenkého “odpadu”, z ktorého sa už nedá urobiť nič zložitejšie. No tentokrát som zapojil trochu fantázie a snažil som sa ju vyrezať z takého kusu dreva, kde sa spája beľové drevo s jadrovým. A tak aj jednoduchá vareška vyzerá celkom elegantne.

This entry was posted in Bushcraft, Vyrezávanie lyžíc. Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Vareška z jablone

  1. Jerry píše:

    Moc pěkná vařečka, už jsem si koupil dlátko a musím to vyzkoušet. Ještě nějaké pěkné dřevo, snad se mi to povede :-)

Pridaj komentár

