Stretnutie v Myslinách 03-06.02.2011 časť 2.

Na druhý deň sme skoro ráno vyrazili na ďalšiu púť po horách. Tentoraz smerom od Látok po hrebeni na vrch Zámok. Šli sme len traja Dušan, Ľubo a ja.

Kráčajúc po poľnej ceste sme do seba hodili kus klobásy s chlebom, také instantné raňajky.

Veľmi často sa nám naskýtal takýto pohľad. Dohryzené smreky od vysokej boli takmer na každom kroku.

Práchnovec kopytovitý

Stopy srnčej zveri v snehu

Cestou po hrebeni som prechádzal popri pekných vysokých jedliach.

Hore na skalách som sa na chvíľu zastavil.

Veľmi rád sa kochám pohľadom na krútiacu sa málinskú priehradu. Teraz mi v tom trochu bránili okolité vetvy stromov.

Ľubo mal šťastie. Cestu mu skrížil minuloročný zhod so štyrmi výsadami. Nič extra, ale aj tak poteší.

Tohto štrnásťtoráka našiel Dušan na lesnej ceste keď bol v práci.

Na chate sme sa pomaličky púšťali do upratovania a príprav na odchod. Ja som sa trochu zarozprával s Franciscom, výborne som si precvičil moju drevenú angličtinu. Ukázal som mu, ako založiť oheň trením. Veľmi ho to zaujalo, videl to poprvý krát v živote.

Žhavý uhlík

Prenášam tlejúci uhlík do “hniezda” zo suchej trávy

Rozfúkavanie uhlíka na plameň.

Spoločná fotka, zľava Danka, Francisco, Pakito, ja

Danka chcela nejakú drevenú varešku do kuchyne. Brezového dreva má Dušan viac než dosť a tak som sa pustil do vyrezávania.

Dokončená vareška

Celkom pekná premena nie? Z polienka na varešku za menej než hodinu ;-)

Bol to úžasný víkend. Je mi trochu ľúto, že to prešlo tak rýchlo. Dúfam však, že sa už čoskoro uvidíme znova.

This entry was posted in Bushcraft, Denník. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

