Stretnutie v Myslinách 03-06.02.2011 časť 1.

Uja Dušana prišiel pozrieť bratranec aj s rodinou z Malaciek. Taktiež prišiel domov aj jeho brat Janko z Írska a sestra Danka s mužom Franciscom zo Španielska. Stretnutie sa uskutočnilo ako inak u Dušana v Myslinách. Chata praskala vo švíkoch, ale ako sa vraví dobrých ľudí sa veľa zmestí, ani teraz tomu nebolo inak. Ja s Paľasom sme kúrili už od štvrtka, nech sa chata vyhreje, v piatok sme ešte trochu poupratovali.

Ako správni vlastenci, na kopu naukladaného dreva sme vyvesili slovenskú vlajku.

Večer dorazili hostia. Hneď z príchodu sme si pripili nebezpečnou austrálskou pálenkou a debatovali snáď o všetkom možnom.

Janko s priateľkou Ivetkou.

V sobotu ráno sme sa boli prejsť. Obľúbenou trasou od penziónu Kerametal na vrch Bykovo a odtiaľ cez Novodomský vrch do Myslín.

Hlavne severná strana a vrchol Bykova sú stále pokryté snehom, čo robí šlapanie trochu náročnejším. Na vrchu nasledoval krátky oddych, náš rituál pri pamätnom pomníku lesníka a spoločná fotka pod tabuľkou kst.

Ľubo a Peťa.

Stopy divej mačky.

Studnička na válovoch pod Črchľou.

Stopy psa.

Dal som si niekoľko dúškov čerstvej vody zo studničky.

Na chate nás čakal fantastický guľáš. Hlavný šéfkuchár bol otec, pri varení mu pomáhal brat Andrej. Po naprataní žalúdkov si partia zahrala kuželky.

Ja som neďaleko chaty pracoval na malom džbánku z brezového dreva. Dokončil som šmirgľovanie zvonku, ešte mi ostáva trochu popracovať na dlabaní a stenčení stien. Dosť roboty, no ja ju robím rád.

Vždyzelený brečtan popínavý.

Ani som sa nenazdal a prvý deň bol na konci. No slnko sa drží na oblohe stále dlhšie a všetci s napätím očakávame príchod jari.

This entry was posted in Bushcraft, Denník. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

