Poobedie v lese, čaj, pohoda

Bol som v cerinách pozorovať zver. Deň bol pekný slnečný, teplota len pár stupňov pod nulou. Natrafil som na miesta kde sa zdržiava zver, v snehu a hrabanke bolo viacero hrabanísk, pomerne čerstvých.
Zložil som sa v borovicovom lesíku a postavil vodu na čaj. Ako som len tak sedel, počúval a relaxoval, zrazu silný lomoz, asi 30 metrov odomňa. Ako som pomaly, vstal lomoz prestal a ja som hľadel na dva veľké jelene a jelenicu z pomerne malej vzdialenosti. Priznám sa, že som ostal trocha ztuhnutý a ako som sa pomaly zohol pre kameru, v tej chvíli sa s veľkým praskotom otočili a bežali preč. Je škoda, že sa mi nepodarilo ich odfotiť.

This entry was posted in Nezaradené. Bookmark the permalink.

2 reakcie na Poobedie v lese, čaj, pohoda

Pridaj komentár

