Prvý sneh prikryl lesy v Myslinách

Keď napadne prvý sneh, je to ako nejaký sviatok. Všetko je zrazu také monotónne, nastáva útlm, ticho a pokoj. Rád sa len tak dívam z verandy ako sa prikrývka stále pomaly zväčšuje.

Bolo len 1°C pod nulou no aj tak napadalo aspoň desať centimetrov snehu

V nedeľu nesnežilo. Sneh trocha uľahol a teplota sa pohybovala okolo nuly. Mal som chuť sa ísť prejsť, pozrieť aké stopy zanechala zver na čerstvo napadanom snehu. Keďže sa nikto sa nehlásil, že pôjde so mnou, tak som išiel sám, ale to je v pohode.
Vyšiel som len na Dúbravku. Po ceste bolo plno líščích cestičiek a stôp od jelenej zveri. Keď som zastal, aby som sa pokochal výhľadom, v diaľke sa ozýval ďateľ čierny. V tom neskutočnom tichu bolo jeho opakované “kvííít” počuť z obrovskej diaľky.

Pohľad na kaplnku na druhej strane doliny

Na vrchu kopca som sa rozhodol trocha posedieť pri malom ohni, urobiť si niečo teplé na pitie, a len tak oddychovať. Na sedenie som si nasekal trocha smrekovej čečiny, a narúbal trocha dreva na oheň.

Pohľad na vedľajší vrch Zámok

Cestou nazad k chate som natrafil zrejme na hrabanisko srnca, blízko pri kmeni duba.

Posledný záber na západ slnka za kopec, deň je naozaj veľmi krátky.

This entry was posted in Nezaradené. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

