Zálesácka píla – Bucksaw

Je to veľmi užitočná píla, niečo ako stolárska rámovka, no s vylepšeným systémom skrytia pílového listu do ramien píly, vďaka čomu je ľahko skladateľná a prenostná v batohu. Výborne poslúži pri príprave dreva na oheň, hlavne pri dlhšom kempovaní, alebo v zime. Zhotovil som ju z bukového dreva.

Pílka v zloženom stave.

This entry was posted in Z Dielne. Bookmark the permalink.

8 reakcií na Zálesácka píla – Bucksaw

  1. Svarobog píše:

    Ahoj asi mám otázku trochu od veci ale čo to hrá ku koncu za hudbu ?? Je mi povedomá ale neviem. . . PS.Skvelé články, pekné podrobné fotky, poučný text . . . len tak ďalej – mnoho zdaru prajem ;)

  2. Scotos píše:

    Pekná práca. Ja som dostal od brata takú pílku zo železiarstva, stredová časť je dutá kovová trubka čo umožňuje uskladnenie listu – viacerých listov. Je výborná, už sa mi pri kempovaní osvedčila.

  3. Puštík píše:

    Ahoj,
    prosím tě, můžeš mi napsat jaké rozměry má tvoje rámová pila? Hlavně mě zajímá tloušťka bočních ramen.
    Předem děkuji.

    • SKW píše:

      Ahoj Puštík! :)
      Žiaľ nepoznačil som si rozmery tejto píly keď som ju robil a pred časom som ju daroval kamarátovi, ktorému sa veľmi páčila. Ale určite si budem robiť druhú, na ktorej sa budem snažiť vychytať muchy. Bude to taká verzia 2.0, určite pridám viac podrobností.

      S pozdravom
      skw

  4. Puštík píše:

    Alespoň přibližnou tloušťku bočních ramen. Více než 5 cm?

  5. Puštík píše:

    Děkuji…

  6. David píše:

    Ahoj ty pilku. Si vyrábal len ručne? Veľmi pekná práca plánujem ties. Niečo podobne sformulovať 😄😄

Pridaj komentár

