Oheň trením pomocou luku – tréning

Počas prechádzky na háji som prechádzal popri zmiešanom poraste borovíc a duba. Mysľou mi prebehlo pár otázok, čo keby som práve teraz sám seba vyskúšal, či zvládnem založiť oheň trením, s tým čo mám u seba (Pílka, nôž a povraz). Keďže mám rád výzvy, vyhľadal som teda suchú, padnutú borovicu a odrezal z nej polienka vhodnej veľkosti na výrobu vrtáka a dosky. Luk som si vyrobil z krivej hrabovej vetvy. Taktiež som vzal za plnú hrsť suchého borovicového ihličia na rozdúchanie uhlíka na plameň. Už počas zhromažďovania materiálov som sa poriadne spotil, bolo neskutočne teplo a dusno, komáre štípali a čím viac som sa potil, tým boli neznesiteľnejšie.

Našiel som tiež pár húb, no keďže ich nebolo veľa a nemal som košík, nechal som ich, možno si príde niekto nazbierať.

This entry was posted in Oheň. Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Oheň trením pomocou luku – tréning

  1. atti.hombre píše:

    Tvoje skúšanie rôznych kombinácií dreva ma čím ďalej tlačí k tomu,že to začnem skúšať aj ja…máš také-ako by som povedal…také inšpiratínvo-edukatívne fotky! :-)

Pridaj komentár

