Bukovina – Druhá návšteva

Bol som na druhej návšteve na chate u Igora v Bukovine. Večer predtým mi ešte stihol oznámiť, že farmárovi Janovi uhynula krava. Boli sme ho preto navštíviť a podebatovať.
A vybehli sme sa prejsť smerom do kopca nad chatou, popri starých duboch do tamojšieho lesa.

Zbehovec plazivý (Ajuga reptans).

Sklad metrovice.

Spoločná fotka.

Igor s Rexom.

Kúsky amadou

Z juky som vyrobil hand drill zostavu na tréning. Potreboval som len dlhý nádstavec, na ktorého koniec som pripevnil jukové drevo. Dobre na to poslúžil rovný prút z čerstvej liesky, ktorý som na kraji opatrne rozštiepil, jukovú zátku som nastrúhal aby správne sadla do rázštepu. Celé som to upevnil stiahnutím pomocou povrazu.

Na lúkach som postrehol liečivú raslinu šalviu lúčnu (Salvia pratensis). Úžasne vonia a je výborná hlavne na čaj. Natrhal som si pár kusov a zviazal ich do zväzku, že si vezmem domov nasušiť, no nakoniec som ho aj tak zabudol v bukovine :).

This entry was posted in Zrazy a akcie. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

